Схоже, ви десь у Далекій-далекій галактиці чи Середзем'ї :)
Будь ласка, оберіть
Ваше місто та кінотеатр
Адрес СкайМолл
Схоже, ви десь у Далекій-далекій галактиці чи Середзем'ї :)
Будь ласка, оберіть
Ваше місто та кінотеатр
Обрати
Вибачте, система онлайн продажу квитків тимчасово недоступна. Ми працюємо над вирішенням цієї проблеми. Ви як і раніше можете придбати квитки в касі кінотеатру
Ваше замовлення буде скасовано
Проте ці місця будуть недоступні до 15 хвилин.
Ваше повідомлення надіслано менеджеру компанії. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
ЗакритиРозраховуйся з Apple Pay
в додатку Multiplex -
отримуй попкорн в подарунок!
Детальніше* Для власникiв карток ПриватБанку
МЕХАНІЗМ УЧАСТІ В АКЦІЇ
• Відвідувач кінотеатру з моменту старту акції має можливість купити один або кілька "підвішених квитків" на мультфільм "Микита Кожум'яка" для дітей з дитячих будинків, сімей переселенців і малозабезпечених сімей
• Сплативши за кожен квиток, учасник отримує спеціальний купон, який дає можливість одній дитині з дитячого будинку потрапити на сеанс "Микита Кожум'яка" в певний заздалегідь визначений кінотеатром час
• Кожен купон дає право участі в акції-розіграші цінних призів (механізм описаний нижче)
• Купони після використання для участі в розіграші призів потрібно приклеювати на стенди акції-мультика "Микита Кожум'яка" або на інші визначені кінотеатром місця МЕХАНІЗМ УЧАСТІ В РОЗІГРАШІ ПРИЗІВ (для відвідувачів, що купили дітям "підвішений квиток")
• Потрібно сфотографувати купон, щоб читалася вся інформація на ньому, і запостити на свою сторінку в будь-яку соціальну мережу з хештегом # ДаруюМультДітям і # КожемякаМульт
• У коментарях до свого посту або в самому тексті посту потрібно відзначити трьох друзів, передавши їм естафету з благодійної акції для дітей з дитячих будинків (як це було з айсбаккет челлендж)
• Після того як учасник сфотографує і зробить пост з фотографією і хештегами в соціальній мережі, купон потрібно приклеїти на стенд "Микита Кожум'яка" або на відведене кінотеатром місце в разі відсутності стенда
• Підсумки акції будуть підбиті 30 жовтня виробниками мультфільму, переможці визначаться за допомогою рандом-сервісу random.org. Всю організаційну роботу з розіграшу (включаючи вручення призів) бере на себе виробник мультфільму
• Пост з фотографією купона і хештегами акції повинен бути присутнім на сторінці учасника до моменту визначення переможців
• Все вищевказане необхідно тільки для участі в розіграші призів і не є обов'язковим для участі в акції "Подаруй дітям мультфільм" і безпосередньо покупки "підвішеного квитка" для дітей.